Ma Doare Umarul Cand Ridic Mana – Cauze + 20 Remedii

Durerea de umar nu mai este o problema deosebita pentru nimeni. Se poate intampla oricui, indiferent de varsta sau sex. Iar odata ce se intampla, veti gasi foarte provocator sa va concentrati asupra a altceva.

In zilele noastre, numarul persoanelor care sufera de dureri la umar a crescut semnificativ.

Aceasta se datoreaza in primul rand sedentarismului dar si obiceiurilor zilnice pe care le avem (prea mult timp in fata calculatorului sau televizorului, pozitii de sezut incorecte la birou, etc).

Cand ne lipseste miscarea este posibil sa apara si durerile la umar.

Ce este durerea de umar?

Durerea de umar poate aparea la oricare din multimea de tendoane, ligamente sau muschi localizati în zona umarului.

Cu toate acestea, indiferent unde se localizeaza durerea, un lucru este sigur: va fi extrem de greu sa va concentrati asupra altor sarcini.

Durerea de umar nu exclude pe nimeni la nici o varstă. Persoanele care stau adesea în fata laptopurilor, smartphone-urilor sau tabletelor pentru perioade prelungite sunt cele mai vulnerabile tinte la aceasta conditie.

Ce cauzeaza durerea la umar?

Exista cativa factori semnificativi care contribuie, de obicei, la aparitia durerilor la umar.

Cele mai frecvente sunt vatamarile acelor tesuturi moi, cum ar fi ligamentele, tendoanele si muschii umarului.

Motivul poate fi repetabilitatea sau unele raniri excesive.

Ocazional, durerea din umar poate proveni de la ranirea bicepsului sau a gatului.

Mai multe alte cauze sunt bursita, artrita, tendinita, cartilajul sfasiat, pintenii ososi, umarul inghetat, osul rupt la umar, precum si leziunile maduvei spinarii.

Sunt si anumite boli care declanseaza, de asemenea, durerea de umar precum bolile coloanei vertebrale cervicale la nivelul gatului, bolile cardiovasculare, ale ficatului si chiar ale vezicii biliare.

Ce anume mareste riscurile de durere la umar?

In plus fata de unele cauze directe de dureri de umar, s-ar putea sa suferiti după o lungă perioadă de timp de practicare a obiceiurilor proaste.

Sa aflam mai intai ce poate creste riscul de durere la umar! Astfel va veti putea proteja fata de aceasta problema si nu veti mai avea nevoie de remedii pentru astfel de dureri.

– Imbatranire
– Leziuni din trecut, inclusiv oase rupte
– Fumatul, care inhiba recuperarea si reduce aportul de sange
– Umarul este instabil
– Miscarea in exces a bratului peste cap
– Multe injectii cu corticosteroizi in umar (iti fac tendoanele mai slabe)

Simptome:

In afara de durere s-ar putea sa sesizati anumite probleme in miscarea umarului, precum si umflaturi si sensibilitate la zona articulatiilor.

Durerea minora a umarului poate fi tratata in intregime acasa; cu toate acestea, se recomanda sa consultati medicul in cazul în care starea se agraveaza.

Remedii pentru durerile de umar

Iata cele mai bune 20 de remedii originale pentru durerile de umar pe care le puteti urma cu usurinta la domiciliu pentru a scapa de durerea din umar si a va intari muschii umarului.

1. Compresa rece

Compresa rece pentru umar

Compresa rece este cea mai directa si cea mai eficienta dintre toate remediile pentru durerile de umar.
Va ofera o usurare instantanee.

Frigul va fi capabil să vă ajute la amorțirea zonei afectate, reducând astfel durerea și inflamația

Cum se face:
Puneti cateva cuburi de gheață într-o pungă de plastic si infasurati-o într-un prosop.

Aplicați ambalajul direct în zona afectată timp de aproximativ 15 minute.

Repetati de cateva ori pe zi timp de câteva zile.

De asemenea, puteți inmuia un prosop in apa rece, apoi aplicați direct pe umar.

Nota: Evitați utilizarea gheții direct pe piele deoarece ar putea provoca degerături.

2. Compresa calda

Similar cu compresa rece, aceasta este, de asemenea, un sfat extrem de util din lista de remedii pentru dureri de umăr care vă pot aduce o ușurare instantanee a simptomelor de umflare, inflamație și durere.

Se recomandă utilizarea compresei fierbinți după 48 de ore de la ranirea umarului sau aparitia durerii.

Această compresă este de asemenea eficientă pentru relaxarea durerii de la mușchii care sunt întinși.
Cum se face:

Umpleti o punga cu apa fierbinte apoi aplicați direct pe umăr timp de aproximativ 15 minute într-o poziție confortabilă. Repetati de cateva ori pe zi.

De asemenea, puteți utiliza dușul pentru a rula puțin apă caldă peste umăr timp de aproximativ 10 minute. Mențineți o poziție în picioare în acest timp.

În plus, vă puteți bucura de un duș fierbinte de două ori pe zi.

3. Compresia

Prin utilizarea compresiei, înseamnă aplicarea unei presiuni egale asupra zonei afectate pentru a reduce umflarea. Un bandaj elastic va fi capabil să vă aducă suport suficient pentru umăr, precum și pentru a ușura disconforturile.

Este simplu, dar este unul dintre cele mai bune remedii pentru dureri de umăr pe care le puteți încerca pe cont propriu.

Puteți folosi anumite tipuri de bandaj elastic sau chiar o învelitoare caldă care se găsește ușor pe piață. Folositi-le cateva zile până când umflarea și durerea sunt diminuate.

În plus, ar trebui să păstrați umărul ridicat folosind o perna pentru a îmbunătăți vindecarea.
Nota: Nu înfășurați prea strâns, deoarece ar putea duce la ineficiența în circulatia sangelui.

4. Sarea de baie

sare Baie Durere Umar

O sare de baie cu un continut ridicat de Sulfat de Magneziu este o opțiune valoroasă în lista de remedii pentru dureri la umăr.

Este capabila să îmbunătățească circulația sângelui, precum și relaxarea mușchilor stresați la umăr în special și a întregului corp în general

Cum se utilizează:

Adaugati 2 cani de sare într-o baie caldă și dizolvați-o.

Înmuiați întregul corp, inclusiv umărul sub apă timp de cel puțin 20 de minute.

Repetati de 3 ori pe săptămână.

5. Masajul

Masaj Durere Umar

Acest sfat este bine recomandat în lista de remedii acasă pentru dureri de umăr datorită eficacității sale.

Masajul usor va elibera tensiunea si stresul din umar. În plus, acesta va spori circulația sângelui, reducând în același timp rigiditatea și umflarea.

Trebuie să faceti masaj cu un terapeut profesionist și puteți utiliza un uleiuri esențiale, cum ar fi de mustar, susan, nucă de cocos sau ulei de măsline pentru un efect mai bun.

Cum se face:

Luați puțin ulei și încălziți-l apoi aplicați direct pe umăr.

Se maseaza mușchii umarului cu presiune ușoară pentru a atenua durerea, precum și pentru a încuraja fluxul de sânge.

După masarea timp de 10 minute, aplicati un prosop cald pe umăr pentru un efect maximizat.
Repetati zilnic.

Notă: Evitați masarea zonei afectate în caz de durere.

6. Turmeric

Compusul de curcumină din turmeric este motivul crucial pentru prezența turmericului în lista de remedii pentru dureri la umăr.

De asemenea, cu proprietățile sale antiinflamatorii și antioxidante, turmericul poate atenua în mod semnificativ umflarea și durerea.

Cum se utilizeaza:
Luați două linguri de praf turmeric cu o lingură de ulei de nucă de cocos sau mai mult pentru a le amesteca și a forma o pastă.

Aplicati-o pe umăr și lăsați să se usuce apoi, clatiti cu apă caldă.

Repetati de două ori pe zi.

Un alt mod este sa puneti o lingurita de praf de curcuma intr-un pahar cu lapte fierbinte. Adăugați niște miere și consumați de două ori pe zi.

De asemenea, puteți lua supliment de turmeric 250 – 350 mg de 3 ori pe zi, dar numai după consultarea medicului.

7. Oțet de cidru de mere

Ar fi o mare greșeală să renunți la oțetul de cidru de mere din lista de remedii pentru durerile de umăr.

Conține cea mai uimitoare proprietate anti-inflamatorie și chiar o proprietate alcalinizanta care poate ameliora eficient inflamația și durerea.

Otet de Mere

Cum se utilizează:

Adaugati 2 cani de oțet într-o baie caldă. Tineti umărul sub apă timp de cel puțin 20 de minute. Repetati zilnic.

De asemenea, puteți consuma 1 lingură de oțet amestecat în apă caldă cu puțină miere, de două ori pe zi, timp de o săptămână.

8. Ghimbirul

Cu proprietăți antiinflamatorii și antioxidante, nu este deloc surprinzător să vedem că ghimbirul se afla pe lista de remedii pentru durerile de umăr.

În plus, vă poate ajuta să va îmbunătățiți circulația sângelui, promovând astfel procesul de vindecare
Cum se utilizează:

Consumați 2 – 3 cești de ceai de ghimbir în fiecare zi.

Pentru a pregăti ceaiul adaugati o felie de ghimbir în apă clocotită și lăsați-o sa fiarba timp de aproximativ 10 minute. Apoi adaugati miere de albine și consumați.

9. Ulei de lavanda

Uleiurile esentiale in general pot face parte din lista de remedii pentru durerile de umar pentru ca pot oferi un sprijin extraordinar in relaxarea muschilor obositi ai umarului ajutand in acelasi timp la atenuarea inflamatiei si a durerii.

Ulei esential Lavanda

Cum se utilizeaza:

Adaugati câteva picături de ulei de lavandă într-o baie fierbinte. Tineti umărul sub apă timp de cel puțin 30 de minute. Repetati zilnic timp de o saptamana.

De asemenea, puteți amesteca câteva picături de ulei de lavandă cu 1 – 2 linguri de ulei de măsline si incalziti.

Utilizați uleiul amestecat cald pentru a masca mușchii dureroși și tensionați la umăr timp de aproximativ 10 minute de 2 ori pe zi.

10. Ulei de masline

După cum sa menționat mai sus, multe uleiuri esențiale sunt utile pentru a opri durerea umerilor dar uleiul de măsline este un exemplu remarcabil.

Este un mare plus in circulația sângelui, ceea ce permite tratarea cu succes a umflaturilor.
Puteți folosi acest ulei direct pe piele.

Cu toate acestea, pentru a obține rezultate mai bune ca o ușurare a durerilor la umăr, utilizati uleiul de măsline cald. În acest mod nutrienții săi vor fi mai rapid absorbiți în piele.

11. Lamaia

Lamaia Durere Umar
În multe cazuri, durerile de umăr rezultă din unele probleme de sănătate existente si sunt combinate cu dureri localizate in alte zone ale corpului apropiate (de exemplu, suferiți și de dureri musculare ale gâtului).

Artrita este una dintre cele mai frecvente cauze.

Dar nu trebuie să vă faceți griji.

Doar in cazul in care totul vine de la artrita, puteti folosi lamaile ca un remediu excelent in atenuarea durerilor de umar, precum si ca o buna terapie durerilor de gat.

Cea mai bună metodă de a folosi lamaile pentru a lupta împotriva durerii este amestecarea acestora cu mierea.

Ambele sunt antiinflamatoare și ajută la reducerea toxinelor din organism.

12. Melasa

Folosirea melaselor pentru a reduce durerea la umeri a fost testată de mai mulți ani. Chiar dacă nu sa ajuns încă la o concluzie, este foarte posibil ca conținutul său de magneziu să fie responsabil pentru beneficiile sale.

O altă modalitate de a maximiza rezultatele pentru umerii umflați este de a folosi melasa cu oțet de cidru de mere.

Cum se face:
Aveți nevoie de melasă (1/4 cană), oțet de cidru de mere (jumătate de cană), miere (jumătate de cană) și ghimbir măcinat (1 linguriță).

Se amestecă toate în apă

Consumați-l în mod regulat în fiecare zi

13. Ulei de cocos

Cele mai multe ingrediente din această listă au aplicații versatile, iar uleiul de nucă de cocos este la fel.

Ulei cocs Raw Bio

Este incontestabil faptul ca reprezinta unul dintre cele mai comune remedii pentru durerile de umăr.

Natura sa antiinflamatorie si antibacteriana va va sustine in incercarile de combatere a durerii la umar sau chiar a durerii musculare la nivelul gatului.

Există multe modalități de utilizare a uleiului de cocos.

Il puteți folosi pentru a vă masa în mod regulat umărul sau poate fi utilizat chiar in alimentatie.

14. Piperul

Piperul are efecte de arsură, în principal datorită conținutului său de capsaicină.

Acest compus a fost bine cunoscut pentru a face față durerii rezultate din unele probleme, cum ar fi artrita sau durerea musculară.

Prin urmare, puteți folosi piper sau ardei iute ca unul dintre remediile imediate la domiciliu pentru dureri la umăr.

Cum se aplică:

Se toarnă piperul de cayenne (aproximativ o jumătate de linguriță) în ulei de măsline (1 cescuta)

Se amestecă cu gel de aloe vera.

Pasta obtinuta se aplica pe umar.

O notă importantă este că nu trebuie să lăsați amestecul să intre în contact cu gura, ochii sau nasul. Altfel s-ar putea să suferiți iritații severe.

15. Alfalfa (lucerna)

Această planta este capabilă să promoveze fluxul de sânge în organism, care este extrem de benefic pentru atenuarea umflăturilor și inflamației.

Prin urmare este de înțeles de ce aceasta face parte din lista de remedii pentru acasă in tratarea durerilor de umăr.

Cum se utilizează:

Consumați 1 – 2 cești de ceai de alfalfa pe zi timp de mai multe zile.

Pentru a pregăti ceaiul adaugati o linguriță de frunze uscate în apă fierbinte și lăsați-o la infuzat timp de aproximativ 5 minute.

Apoi se strecoara si se consuma.

16. Frunzele de menta

Efectul de racorire specific frunzelor de mentă poate fi o alegere ideala din lista de remedii pentru durerile de umăr în cazul în care trebuie să atenuați senzația de arsura.

Trebuie doar să aplicați în mod regulat niște frunze zdrobite pe umăr.

17. Susan negru

Singurele semințe care se potrivesc cerinței listei de remedii pentru durerile de umăr sunt semintele de susan negru. Acestea sunt capabile să vă aduca o oarecare ușurare a durerilor de umăr.

Susan Negru

Puteți lasa puțin susan negru să se înmoaie în apă timp de cel puțin 10 ore. Apoi, puteți consuma semințele îmbibate împreună cu puțină apa sau suc.

18. Usturoiul

Acest ingredient puternic poate trata diferite dureri, iar durerea de umar nu este o excepție.
Puteți folosi uleiul de usturoi pentru masarea umărului.

Sau puteți fierbe cativa catei de usturoi in ulei de nucă de cocos. Apoi utilizați acest amestec aplicandu-l direct pe umăr pentru a ușura durerea.

De asemenea, ați putea opta pentru ulei de măsline în acest amestec în cazul în care uleiul de nucă de cocos nu este disponibil.

19. Intarirea muschilor

Dacă doriți să aveți un umar mai puternic si mai sanatos va trebui să aveți mai întai muschi mai puternici.

Trebuie sa exersati periodic miscari care sa conduca la intarirea muschilor umarului (ex. împingerea și tragerea). Sportul cel mai recomandat pentru muschii umarului este canotajul.

20. Dieta sanatoasa

Ultimul sfat din lista de remedii pentru dureri la umăr este destul de simplu dar va necesita un efort pentru a fi urmat în mod eficient.

Va trebui să modificați planul de dietă dacă suferiți de dureri de umăr.

Ar trebui să consumați mai multe alimente bogate în proteine pentru a vă îmbunătăți structura musculară.

În plus, alimentele bogate în acizi grași omega-3 sunt, de asemenea, necesare pentru a ușura durerea (ex. peștii grași cum ar fi tonul si somonul, nucile și semințele).

Cum prevenim durerea de umar?

Durerea musculară de umar este o problema foarte frecventa pentru noi astazi.

Cu toate acestea, a invata cum să oprești durerea de umăr nu este o solutie.

Trebuie să începem de la modul de prevenire a acestei dureri.

De obicei apare ca o consecinta a pozitiilor noastre ciudate, când lucrăm sau dormim.

Prin urmare, este timpul să faceți mici schimbări în viața de zi cu zi.

În plus, dacă durerea la umăr este cauzată de leziuni, trebuie să alocați timp pentru a vă ajuta să vă recuperați corpul.

Aplicarea acestor remedii la domiciliu pentru durerile de umăr este doar o parte a procesului, deoarece trebuie sa aveti grija mai intai sa invatati cum să evitați durerea.

Sezutul corect

Pe măsură ce majoritatea dintre noi petrecem mai mult timp in pozitia sezut decât în picioare, este esențial să învățăm cum să ședem corect, astfel încât umărul să nu sufere de durere.

Prin urmare, este timpul să vă reexaminați locul de ședere la birou pentru a vă verifica gradul de confort.

Când stați, ar trebui să vă lăsați umerii să se relaxeze și să vă sprijine spatele inferior.

Tineti coatele aproape de corp în timp ce antebrațele, încheieturile și mâinile ar trebui să fie într-o singură linie.

Coapsele trebuie sa fie paralele cu solul.

Dacă vă este greu să stați drept, sugestia este să participați la cursuri de Tai Chi sau Yoga, unde veți primi instrucțiuni în acest sens.

Pauze regulate

Motivul principal pentru care atât de mulți oameni au dureri de umăr la birou este că le lipsește mișcarea.

Este esențial să oferiți corpului o pauză mică la fiecare 30 de minute.

Nu trebuie să alergi în parc în timpul acestei pauze. Tot ce aveți nevoie este să vă scuturați puțin brațele.

În plus, lăsați-vă ochii, gâtul și capul sa se relaxeze pentru o vreme.

Ridicați-vă și umblați în birou purtand cateva conversații. Astfel, reduceți nu numai riscul de durere la umăr, ci si intariti relatiile cu alte persoane.

Exercitiile

Umărul este o parte complexă și vitală a corpului nostru, deoarece susține oasele, ligamentele, tendoanele și mușchii.

Cu toate acestea, mulți oameni par să o ignore în timpul antrenamentului.

De fapt, exercițiile de umăr ar trebui să joace un rol extrem de important în orice antrenament fizic.

Dacă sunteti incepatori in practicarea exercitiilor, nu le faceti singuri! Puteți găsi un antrenor si puteți cere ajutor de la cei experimentati pentru a preveni eventualele vătămări la umar.

Concluzie

În general, puteți rezolva rapid problema cu remediile de la domiciliu pentru durerile de umăr.

Ele sunt eficiente, economice și sigure pentru bunăstarea dvs. pe termen lung.

Cu toate acestea, cel mai important este de a face schimbări în obiceiurile zilnice.

Dacă continuați să stați prea mult timp sau aveți o mișcare necorespunzătoare pentru o lungă perioadă de timp, este foarte probabil ca durerea de umar să revina.

Peste 2000 produse

La noi vei gasi peste 2000 de produse cu livrare rapida

Plata la primirea coletului

Platesti cand primesti coletul, cash sau card

Livrare Rapida

Dorim sa livram produsele in 24 - 48 ore